HUMOR

jag behöver lite mer humor i vardagen. det är så skönt när tv och radio har släppt till lite på senare år med alla dom där barnsliga humorprogrammen som kommit efter att robert gustafsson och gänget slog igenom ordentligt med "i manegen", "percy tårar", "grogg", "rundgång", "skallgång" och allt det där! därför blev jag så glad när jag såg den här bilden på justin timberlake det första jag såg när jag entrade internet för ett tag sedan! den fick mig att skratta hejdlöst! inte för att han härmar jessica simpsson, utan för att han är så söt-ful i peruken, och det verkligen syns i hans ögon att han tycker att det är skitkul själv! han är så stygg och full i fan på bilden och jag skrattar fortfarande när jag ser den! därför hoppas jag att ni får lika mycket glädje av den som jag, för det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet!


Kommentarer
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

Skrattade först när ja fick se att de va justin xD HAHAHA

2008-08-13 @ 21:18:28
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0