regn är så mysigt

sitter och lyssnar på underbara josh groban och myser i regnet. det finns ingenting som får mig på ett sånt mys humör som regn!! jag fullkomligt älskar det. speciellt sommarregn när det är varmt.
hela familjen låg i dubbelsängen förut och bara tittade ut på regnet. till och med lucas låg stilla, och wilma buffade ner sig under täcket efter en stund. sen kom kissen äntligen in och jag fick ro. han var ju blötaste kissen jag sett då men vi torkade med en handduk och sen lite mat så var han åxå nöjd sen. undrar om han hade varit långt borta? han gav nog upp till slut för det regnade bara mer och mer, och när störtskuren som vi låg i sängen och kikade på kom igång så kom han till slut in. som en liten ruggboll såg han ut. hehe, å nu ligger han och värmer sig i wilmas korg i vardagsrummet. hon är så snäll som låter honnom ligga överallt på hennes platser. till och med i vardagsrummet och sovrummet där hon har sina favvo filtar! den hunden är helt otrolig! ät så stolt över henne!
önskar bara jag kunde hitta kameran så jag kunde ladda upp lite bilder på älsklingarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0