sjuklingar

hela familjen är sjuk! pappa snuvar, mamma hostar, hunden nyser och sonen har feber och hemska host attacker. så här har det hållit på sedan jag slutade praktiken! det blir närmare sex veckor sedan! vi har provat kur efter kur men vi lyckas alltid smitta om varandra verkar det som. nu får vi nog ta och bryta detta med pencillin. det verkar vara det enda.
jag hoppas verkligen att det inte blir värre nu för jag ska ju börja den där starta eget - kursen på måndag. den håller på i tre veckor med ett jätte snabbt tempo, så jag måste vara på alerten! dessutom ska ju julklappar inhandlas och det finns tusen saker att göra hemma.

det känns iaf hur skönt som helst att ha dom närmaste tre veckorna inplanerade. då slipper jag ångesten över att vara arbetslös den tiden iaf.

för övrigt har jag fått remiss till örebro för vidare tester. läkarna har övergått från att misstänka epelepsi till sömnapné. så nu blir det till att sova med någon konstig maskin på sig om ett tag. men men, det är skönt för allt som händer. och allt som kan uteslutas. det blir nog bra till slut :).

mamma är så go. hon älskar postorder. av det enkla skälet att en väldigt hemkär människa slipper lämna sin boning och kan tokshoppa hemma i sitt mysiga kök, med en hembakad smörgås och en nybryggd kopp kaffe. hur som helst, hon hade hittat en jätte fin spöket laban overall som hon fick ett obotligt köpbegär på och undrade när det var dags för det älskade barnbarnet att få en ny. detta kunde till min glädje inte kommit lägligare! den han har som passar fick nämligen flytta till dagis, medan den som är på gränsen till urväxt fick funka någon vecka till här hemma. det kommer blir superbra med en ny fin spöket laban overall. tack mamma! du är bäst!!

Kommentarer
Postat av: BOURGUESSIE

heey ;) ja vet faktiskt inte om min länk-grej funkar xD vadårå? funkar den inte :/ ? knepigt.. tack föresten :D vi hade lite tråkigt här hemma så vi fixade till oss lite och knäppte lite bilder xD haha.. hoppas ni frisknar till snart :/ tänker på er <3

2008-11-22 @ 17:12:58
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0