en liten bakelse till en liten människa



den här gulliga bakelsen kom mormor med till lucas.
var tvungen att ta kort på den för något liknande vill jag göra som tårta på hans 2-årsdag!
detta var bland det gulligaste jag någonsin sett i bakverks-väg! och det ser inte ut att vara alltför svårt att göra själv heller.
en nära väninna till mig gjorde en jätte fin ringlande orm-tårta till sin son på  hans födelsedag. det är ju så kul att göra något extra fint till våra små.

för övrigt sjuder jag av roliga idéer, men vet inte riktigt vart jag ska börja eller hur jag ska göra. jag och min syster tog en sväng på lite loppis å kollade efter skåp. hittade den perfekta skänken, inte en skråma på den och den kostade riktigt fyndpris... vill ha, men det skulle krävas en del ommöblering och rumstering för att få in den så länge vi inte är klara med utbyggnaden här hemma. jobbigt det där att man alltid ska hitta de bästa fynden när man inte har plats eller tid att göra iordning dem.

dessutom har jag drabbats av en fruktansvärd lust att börja virka, men jag minns inte alls hur man gör och det finns ingen som har tid att visa mig!! vet inte riktigt vad som väckt denna lusten till virkning då det aldrig har varit något som intresserat mig förut, men nu helt plötsligt! haha, ja så kan det vara! kanske beror på alla fina handarbeten som finns att beskåda på en del bloggar!

ska nog försöka komma till skott iaf.

ha det bra allihop!
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0