en bebis söt som honung

har äntligen hälsat på anna och familjen idag! har varit så nyfiken i nästan en vecka på nya familjemedlemmen. han ska heta collin och var precis lika söt som sin storebror william som jag även är stolt gudmor till :). han låg i sin vagn och knorrade och nurpade och var så himla go som bara en bebis kan! passade på att snosa och mysa med honom ordentligt. men jag får nog åka tillbaka snart och snosa lite till känner jag. bebis lukt är det goaste som finns <3.

och william är en sån duktig storebror. han berättar om och visar sin lillebror för alla vänner och bekanta som kommer och hälsar på. godingen! tycker bara synd om anna som måste gå och vara snittad i denna värmen! men jag ska inte klaga på den nu när den äntligen är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0