i min vackra värld

jag är en obotlig dagdrömmare... kommer nog aldrig sluta med det, och eftersom jag tycker att det är så otroligt spännande med alla sorters drömmar så har jag faktiskt läst att dagdrömmar fungerar som ett slags omplåstrande av våra själar när vi mår dåligt. forskning har visat att det har ungefär samma effekt som affirmationer. det tycker jag är häftigt och det är ännu en anledning att aldrig sluta dagdrömma!!

ofta när jag dagdrömmer befinner jag mig på vackra platser i naturen eller så har jag och min sambo precis gjort färdigt vårt hus till vår privata lilla oas. jag ser framför mig ett mycket litet och mysigt omhuldande hus med inredningsstil i mycket vitt och linne där vi har blandat gammalt och nytt i en perfekt mix. mycket snirkligt och blommigt i en romantisk och samtidigt mycket jordnära stil med mycket blandade naturmaterial i en perfekt balans med varandra. sten, trä, metall och vatten. naturens alla element.

Kommentarer
Postat av: J0Z

gött å dagdrömma :D

2008-08-01 @ 14:58:27
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0