i väntan på min bästa väninnas bröllop...

nu är äntligen min brudtärneklänning fixad. det är otroligt skönt! nu återstår bara att trimma till kroppen på några ställen också! och man har ju ett tag på sig tack och lov! men viktigast av allt... den blivande brudens klänning... som brudtärna har man ju diverse uppdrag och man får hålla både ögon och öron öppna för det mesta inom kategorin. snubblade över en otroligt vacker bild på en riktig dröm-klänning!  bara måste visa den här!



vad säger ni om denna kreation?
mmm... jag tycker att den är helt underbar!!
detta är vad vi ska ägna oss åt imorgon, jag och A. vi ska ta en sväng på stan och gå i bröllopsbutiker. hon är en mycket bestämd dam och jag tror hon har en ganska klar bild av  vad det är hon vill ha. vi får väl se hur det går. det ska i alla fall bli hur kul som helst! och jag är så oändligt tacksam och glad över att hon har valt mig för detta hedersuppdrag som det är att få vara brudtärna.

förresten! är det någon som har kul förslag på vad man kan göra på en möhippa?


Kommentarer
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR: Tack ;D

2009-01-09 @ 03:02:17
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0