när ska vintern ta slut?

snön ligger som ett tungt blött täcke över precis allt. man börjar bli riktigt trött på halka och kyla nu. detta skulle ha kommit innan jul och nyår. det verkar som om det blir mer och mer fördröjt för varje år. man kanske skulle köpa sig en resa ändå? men vart?
det sköna är att man i alla fall är av med förkylningen och kan börja röra på dököttet lite igen. tråkigt när jag hade kommit igång ordentligt och tappat hela tre kilo, så kommer en förkylning som en käpp i hjulet. men jag hoppas verkligen att det går bra den här gången. nu har man ju tärnklänningen som man ska se bra ut i. en bra morot, men också ett litet orosmoln. men med positivt tänkande och mycket vilja ska jag ta mig dit. det blir nog himla mycket lättare med allt bara det blir varmare och torrare ute. jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0