i helgen har det varit lite allt möjligt pyssel

syrran har ju skaffat kattunge som vi var och hämtade i fredags. såååå söt! den heter perelli efter charlotte perelli som ser ut som en kattkvinna. och igår ringde hon med andan i halsen. då hade hon jagat "pirripirri" runt hela lägenheten hela dan. det fanns ju så mycket spännande att klösa på!!! "vad i hela friden ska jag göra??" ," jag blir tokig!" och jag som hade vaknat på den kreativa sidan den dagen blev överlycklig! "jag gör en klösbräda åt henne och kommer förbi med den sen." sagt och gjort. jag skickade ut henric för att hämta en brädbit i lagom storlek medan jag själv letade upp en bit säckväv färgad i rött (det var ju till en tjej)! en bit natursnöre och en liten grå leksaksmus som legat kvar efter min misse. fram med häftpistolen och vips så hade perelli en lyxig klösbräda med snöre att knyta rosett i och en mus som studsar och dinglar när man boxas på den med tassen! här är en bild på den framifrån. gå in på syrrans blogg under mina länkar om ni vill se när perelli testar den!



dessutom så har lucas äntligen fått upp fiskenätet i taket i sitt rum. och det har redan fastnat en och annan bläckfisk och sköldpadda ur ikeas gosedjurssortiment i det =). jag har haft såpass bra med energi under helgen trots att läkarna fortfarande inte hittat vad det är för fel på mig, att jag till och med drog igång med en storstädning. så nu luktar det gott av såpa här hemma och det går åter igen att springa barfota på golvet utan att det fastnar en massa småsten under fötterna.

Kommentarer
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR: JAA, den va skit bra :) Du anar inte va glad hon är över den, hon leker med musen jätte mycket, å snygg varen oxå :D tack så jätte mkt än en gång ! och tack för att du tycker att ja är en bra pirripirri mamma <3 blir jätte glad när du sejer så :)

2008-08-03 @ 22:36:10
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

ville ba meddela att pirri fullständigt älska musen :D HAHA, hon har disikerat den så nu måste ja köpa en ny och sätta på klösbrädan :D fan va du ä smart å bra att ha <3

2008-08-08 @ 01:45:07
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0