utlovade bilder

ååååååå! nu är jag sjuk igen! såpass att jag fuskat med bloggen! detta är inte bra alls! kräftskiva i helgen och en massa saker som behöver göras och som måste göras! åsså går man dessuton runt med dåligt samvete för att man inte ens har hunnit tänka på tränngen denna veckan heller! jisses! och snart ska man ut på praktik och då ska litte plutten vara på dagis på heltid helt plötsligt! shit! som jag har längtat efter att få komma ut i arbete ch nu helt plötsligt känns det jätte hemskt att lucas ska va på dagis så mycket! tråkigt att det alltid ska vara något som grumlar det man gläds åt. jaja, hinner inte ens tänka på det nu! här kommer lite bilder som jag bla har pratat om att lägga ut tidigare. bla på lucas rum i "kökshörnan" och på fiskenätet hans tak. sen kommer naturligtvis bild på fynden från helgens lilla utflykt!


lucas dukar fram på sitt lilla matbord i köks hörnan i sitt rum.
jag lackade bordet svart och klistrade på en spetsduk i plast.
skafferiet ovanför diskbänken är egentligen ett kryddskåp från ikea


fiskenätet sitter runt om lampan som ser ut som 3 fiskar på rad


mina second hand fynd. linne dukarna och handdukarna ska jag sy kuddar av tänkte jag =)
brickan blir fin med en whisky karaff och två glas på, eller med värmeljus och grönmossa i jul. glasskålen vill man ju bara fylla med godis när man ser den! sammanlagt kostade allt 200 kr!

Kommentarer
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR: klart ja skickar bilderna :D gud va söt han är när han står där å dukar fram xD hahaha.. skit fint me fiskenätet oxå :D btw, tror att fatet blir as bra med mossa å sånt till julen :D

2008-08-20 @ 23:07:26
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/
Postat av: Anki

Vad duktig du är på att pyssla! Jättefina bilder.

Kram

Anki

2008-08-22 @ 21:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0