sista semesterdagen...

vill ju inte va gnällig men man vill ju ändå att sista semesterdagen ska bli bra. men nu har vi ju haft så fint väder under hela semestern så det måste ju straffas på något vis! vaknade med huvudvärk som vägrar att ge sig och både jag och henric har försökt få lucas att sova i över två timmar. han brukar va helt slut när klockan slår tolv och somna på stubinen, men inte idag!!! vet inte vad som händer riktigt. tror jag ska baka en chokladkaka med glasyr och trösta mig med =).

fick min besöks-räknare på sidan igår. den tickar sakta sakta uppåt. hehe. spännande det där! önskar bara att jag hade satt in den från början! skulle va kul å veta hur många som varit inne å kikat sen dess.
nu är det lite finjusteringar som gäller på sidan, sen är det klart. blir gött sen när man är nöjd med dess utseende.

Kommentarer
Postat av: Anki

Vilken fin blogg du har fått upp! Grattis, grattis! Hoppas att vi ses på torsdag :)

2008-08-03 @ 15:56:38
URL: http://ngruppen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0