Nystädat!

Åååhhhh va gött! nu har jag städat hos Ingegerd i fyra timmar! (+ fikat) nästan hela hennes kök är klart och jag fick 600 spänn! hon är så snäll. nu sitter jag hemma i soffan å tölar me syrran å kollar på animalplanet. hon har sovit här inatt och det är helt suveränt att få lite avlastning med lucas och få tönta å fjanta loss lite. snart måste vi hitta på något. annars blir det lätt att vi fastnar i soffan å då slöar vi till.

registrerade ett företag igår åxå. får väl se hur det går med mina idéer men nu är det reggat i alla fall. då kan ingen sno min ide på namn. än är ju allt hemligt men när det rullar igång ska jag skriva om allt här. å har jag företaget reggat så är jag ju igång, även om resten kanske tar lite tid. nu finns ingen återvändo för mig! :)

Kommentarer
Postat av: elma

Va bra och modigt av dig! Grattis!! Jag väntar med stor spänning på fortsättningen och tror stenhårt på din idé. You go girl!

2008-07-29 @ 14:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0