energi

är vad jag har haft idag! jag kan inte fatta vilken sprutt (haha jag vet att du älskar det uttrycket syrran) det blev på mig idag! jag gick en långpromenad men wilma i kylan när vi lämnat lucas på dagis. jag kom till och med ihåg det jag skulle fråga personalen idag! sedan käkade vi frulle vid tvn och kollade lite på när malou intervjuade åsa waldau (fd kristi brud). intressant det där tycker jag. sen satte jag igång vid datorn. fick iväg diverse mail som skulle skickas och svarade på de som behövde svaras på. surfade runt och kollade upp en massa leverantörer och mailade även dem, och fixade användar id på de sidor där det behövdes. tvättade två maskiner och hängde dem, skrev på bankpappren som väntat på mig i en vecka (!) lagade mat och bakade en kladdkaka. hann med fika. ringde "britta ifrån bogen" och tackade för det gulliga kortet och skvallrade lite. pratade med anna om bröllopet och möhippan, pratade med therese, ringde mamma och kollade upp en grej som jag har glömt hur länge som hellst, ringde anna s (min kompanjon) och pratade om diverse budgetar och vad vi behöver införskaffa inom en snar framtid. (någon som har en liten fax till salu?) bollade lite idéer (som vanligt) och planerade in när vi ska ses för att kolla upp emballage-leverantören i karlstad. VI ÄR PÅ GÅNG! kan knappt fatta att vi snubblade över varandra på det här viset och att allt har klingat så klockrent! hoppas bara vi får starta eget bidraget åxå. det skulle lösa allt.

hoppas ni haft en fin helg!
kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så kul att läsa allt positivt kring dig gumman!

Fasen va jag ser fram emot helgen!

2009-02-16 @ 20:17:40
Postat av: elma

Va roligt fina du!! Jag är så glad för din skull. Och det värmer att läsa att du är glad och har massa energi. Det här kommer att gå hur bra som helst. Heja heja dig! Tusen kramar från oss

2009-02-16 @ 21:26:39
URL: http://www.elmaa.wordpress.com
Postat av: Josefine

Hej<3 Hoppas ni har det bra och hoppas vi ses snart igen syster<3 :D // Josse

2009-02-18 @ 09:46:03
URL: http://wikstroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0