en egen stund

den här dagen började bra! (och efter en riktigt jobbig dag igår är vi väl förtjänta utav det både lucas och jag). min kära svärmor ringde imorse och undrade om lucas ville följa med till det nya lilla badhuset på sätersstrand. hon hade tråkigt, ville inte tillbringa en lördag till att "noppa torkade blomblad och bläddra i tidningar" som hon uttryckte det, och så längtade hon förstås efter sitt barnbarn.
underbart tänkte jag, för det är precis så, som hon inte vill tillbringa sin lördag, som jag vill tillbringa min. just bläddra i tidningar och noppa torkade blomblad lät väldigt lockande tyckte jag, så vi packade en liten ryggsäck med duscholja, handduk, badbyxor och frukt. sen kom farmor och hämtade det älskade lilla vilddjuret och jag och wilma hämtade en filt och började mysa!! UUUUUUnderbaaaaaart! ;9)

dessutom har jag fått en hög med jättegamla fina glasburkar utav mamsen. dom är ojämna i kanterna och har riktigt fin patina och jag tror att jag ska börja pyssla lite med dom. en ska iaf bli ljuslykta, så mycket vet jag än så länge. tack mammi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0