lite av min inspiration..

vaknade imorse samtidigt som lucas av att regnet smattrade mot rutan... så skönt. det är precis som att en frid omhuldar mig och min kropp vid sådana tillfällen. jag njuter i fulla drag av dom. men för er som inte gör det, här kommer lite inspirationsbilder som jag tog bla. vid vår stuga på kusten för några veckor sedan. håll till godo. svenska sommaren när den är som bäst!


mitt fina lilla äppelträd som precis slagit ut i blom!


äppelblom i närbild. kan nästan känna den underbara doften när jag ser bilden!


wilma njuter av havsbrisen och väntar på en efterlängtad båttur.


wilma passar grönsakslandet från mördarsniglarna


eller så skiter vi i sniglarna och njuter lite istället =)


detta pryder vårt köksfönster. lucas ägg som kläckte en växt när vi
vattnade på det! ännu en spännande present från moster jozzan!


lucas vid havet


på promenad bakom stugan


vacker natur och delar av en gammal hus ruin


less is more. en vacker grusväg i all enkelhet


en mysig liten stig.. vart kommer vi?


och sist men inte minst mitt äppelträd igen. detta är synen som möter 
mig när jag lägger mig i gräset under det och tittar upp. älskar det!

h o p p a s   e r   s o m m a r   h a r    v a r i t   l i k a   f i n   s o m   m i n   ! ! !


Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej!

Kul att du har en blogg! Mår ni bra?

2008-08-06 @ 11:16:50
URL: http://knyttetsmamma.wordpress.com
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

fina bilder syrran :) du kanske skulle köpa dej en systemis du oxå xD ? ey, såg att doddo-blomman mår bra :) fan va kul att den tog sej :) efter ett tag kan ni/du ju plantera den i en stor kruka, har sett av andra kunder på "hemsidan" att lucas doddo-växt kan bli as stor :D KULIT ! KRAM<3

2008-08-08 @ 01:42:49
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0