optimister och snö

tacka vet jag optimistiska inlägg från mina läsare som det direktör svensson skrev i mitt tidigare inlägg här nedan!! det är sådana som får mig på strålande humör!! först skrattar jag i en halvtimma år det han skrivit, sen gläds jag åt att mitt liv känns något gram lättare att leva. tack brorsan! du får mig att må fint!

en annan sak som fått mig att må bra idag när första snön här på hemmaplan faller, är en annan vän, E, som kommer och hälsar på med en påse mjöl, en burk god marmelad och förslaget om att baka scones! precis vad jag behövde idag. dessutom kom mamsen och gubben och tog hand om lucas så jag fick slippa en liten chimpans hängande i hasorna hela förmiddagen.
härligt! nu ska jag bara komma på vad vi ska fylla eftermiddagen med när sonen vaknar. det blir värre. har ingen som helst lust att gå ut nu när snön ligger vit på taken, och det finns risk för att få se tomten naken..

näe.. ska nog försöka meditera en stund. det lär man ju inte orka när kursen har dragit igång. ska iaf bli jätte skönt för mitt ego att komma hemmifrån och göra något utan att vara mamma samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Direktör Svensson

Your know I aim to please sis!

2008-11-23 @ 14:49:48
URL: http://sinless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0