ny design!

åsså har man fått ny design! en lite mer vintrig och mindre skrikig. man tröttnar ganska fort på färger som är "mycket". är inne i en väldigt neutral period när det gäller färg och gillar mest vitt och naturnära färger som sand och trä. vet inte om det har med det andliga att göra att jag vill omge mig med dessa färger just nu, men jag låter det vara så.
det känns skönt att bara flyta med. tror det är viktigt att man låter sig göra det emellanåt, så inte den där vardags stressen tar sig in på djupet. den får bara rinna bort med det andra som man inte vill ha kvar i sin energi och så behåller man bara det som känns bra.

å nu känns den här designen väldigt bra. tack så mycket syrran! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med en ny design goding, och så skönt att få se en profilbild på dig, i dubbel mening. Jag önskar fortfarande jag kunde förstå vad det är för droger man knaprar för att få din ljusa syn på livet, en dag kanske jag hittar dem, men fram tills dess så gläds jag för varje sekund som du njuter av det, och de stunderna man intoxikerad av dem. Pöss på dä!

2009-01-23 @ 22:03:21
URL: http://sinless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0