trött..

är det den årliga vårtröttheten som redan börjar komma? trots att jag märker stor skillnad på ljuset när jag kör till jobbet, så är jag så förbaskat trött! på våren när allt blir varmare och ljusare så ska man ju bli piggare tycker jag!? men men.. imorse fick vi iaf vakna utvilade jag och lucas. han sov ända till 8 så jag vaknade till och med före honom för en gångs skull. och var helt utvilad. det händer aldrig annars! så till min stora förtjusning var det bara att lyfta på täcket och hoppa upp. vilken härlig känsla! jag skulle verkligen vilja vara morgonmänniska!! det finns inget värre än när klockan ringer och man är långt långt borta... hör det där störande ljudet och bara önskar att man vore död så man slapp bry sig alls. men idag njöt jag. tänk att få gå till badrummet och sminka sig ifred. att få dra vidare till köket och göra frullen ifred, och sen bara sätta en nyvaken och glad unge vid det färdigdukade bordet, och sedan kunna inta frukosten i lugn och ro, båda två lika pigga och glada!!! DET, om något, kallar jag vardagslyx!!!

idag blir det jobb som vanligt i eftermiddag. ska snart ta itu med wilmas promenad, men först ska jag förbereda dagens lunch. en tomatsallad med rödlök och fetaost och kycklingfile till det. mumma!

ha en bra dag! kram ia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0